14/12

Snart bär det av hemåt inför julen. Ska bli skönt att bara få vara ett tag och inte känna att man behöver ta en massa ansvar. Nåja, jag är ju faktiskt huvudansvarig för familjen Stenbergs julgodistillverkning och det kommer nog inte att uppskattas om jag maskar på den fronten. Trots allt så känns ändå julgodistillverkning som ett roligt göra och dessutom så får jag ju hjälp i år! Han ska följa med och fira jul tillsammans med oss, ska bli kul.

Nyårsklänningen artar sig fint. E är hur duktig som helst och hon lyckas hela tiden tänka som jag utan att jag behöver säga nåt. Den blir så fin och exakt som jag ville ha den!!


Jag vil ha mer jul...och framförallt mer snö!

Kommentarer
Postat av: Hanna

ha ha, vore kanske inte så uppskattat nej! jag gjorde kola med citron i, hur gott som helst! i övrigt så spricker Lakrits sår upp heela tiden och DET är inte billigt... kram! och jag har en yorkie till dig......

2006-12-15 @ 08:10:02
Postat av: Ellinor

Vad trist om jag hade tänkt precis tvärtom... =P

2006-12-16 @ 10:43:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback