Frusterad

Jag hatar känslan av att känna mig korkad, men det är exakt så jag känner mig hela dagarna. Den här kursen tycker jag är i det närmaste obegriplig och jag tycker att det mesta är otroligt svårt.  Därav känslan av total dumhet. Känner mig så otroligt fustrerad och på dåligt humör och jag vet inte vart jag ska ta vägen. Min ork har försvunnit totalt.

Men å andra sidan så vet jag att allt löser sig till slut och jag har egentligen ingenting att klaga på.
Jag har världens mest underbara vänner: Vilhelmina, Sofie, Malin, Ellinor, Linda och Sarah. Tråkigt jag skulle ha utan er! Och så han förstås, han som har kommit att betyda så otroligt mycket för mig.
Så nog ska det här bli bra tillslut! Men ibland har man svackor.

Klänningsprovning med E i morgon. Ska bli roligt! Annars blir det julshopping till helgen. Måste lägga på ett kol med klapparna.

Mamma ringde från utlandet. De har soligt och 30 grader varmt och 27 i vattnet...och allt jag fick var en katt som jamar på nätterna. Men jag är inte bitter....
Nästa vecka är det jul!!

pussar och kramar

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är bra fin du vännen!!

2006-12-12 @ 22:22:46
Postat av: Ellinor

Och imorgon blir det ytterligare en provning! Bikinin sitter halvt på plats! =P

2006-12-13 @ 22:25:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback