Tidsfördriv

Lånat från Linda


1. Ta närmsta bok och slå upp sidan 18, rad 4 - Vad står det där?
" Symtom: Succesivt tilltagande andnöd, slemmig hosta, nedsatt fysisk ork."  PM - praktisk medicin

2. Sträck ut din vänstra arm så långt du kan - Vad rör du vid?
Luft

3. Vad var det senaste du såg på TV?
Grey's Anatomy..slutet blev det dock lite si och så med eftersom han gnällde så förfärligt

4. Utan att se efter, gissa vad klockan är
15.30

5. Titta på klockan, vad är den egentligen? 
15.38

6. Bortsett från datorn, vad hör du just nu?
Låten "Fever dream" av Iron & Wine

7. När var du senast utomhus och vad gjorde du?
Vid 15-tiden, gick hem från skolan

8. Vad tittade du på innan du började svara på den här undersökningen?
Lindas blogg

9. Vad har du på dig?
Jeans och en röd t-shirt som det står Luleå på

10. Drömde du någonting inatt? I så fall vad?
Drömde att V rekommenderade en artikel som handlar om kvinnor och hjärtinfarktsprevalens...snacka om att leva i skolvärlden för mycket..

11. När skrattade du senast?
Vid 15-tiden

12. Vad finns på väggarna i rummet där du är nu?
Tapeter och tavlor av diverse slag

13. Har du sett något konstigt på sistone?
Sett mig själv i spegeln

14. Vad tycker du om den här utmaningen?
Har inget bättre för mig

15. Vilken var den senaste filmen du såg?
Shrek 2

16. Om du blev multimiljonär, vad skulle du köpa?
En ny MP3 med fungerande display och en massa presenter till han

17. Berätta något om dig själv som inte folk känner till.
Jag har ett ärr under foten, blev skuren där när jag förlöstes via ett akutsnitt. Bråttom var det med andra ord   : )

18. Om du kunde förändra EN sak i världen, utan att ta hänsyn till politik och skuldkänslor, vad skulle det vara?
Att folk lyssnar på och respekterar varandra mer

19. Tycker du om att dansa?
Fuldansa? Absolut!!

20. George Busch? 
Antar att det är George Bush  som menas, om han tycker jag inte.

21. Föreställ dig att ditt förstfödda barn är en flicka.... Vad får hon heta?
Molly, Ella eller Alma

22. Om ditt första barn är en pojke, vad får han heta?
Jag får en flicka så jag behöver inte fundera på det

23. Skulle du någonsin överväga att bo utomlands?
Om ens älskade skulle behöva bo utomlands ett tag för jobb eller nåt.

24. Vad vill du att Gud ska säga när du kommer till Pärleporten?
Du hade rätt, de andra hade fel. Alternativt  Open bar!

25. Vilka fyra personer vill du ska svara på de här frågorna?
De 4 som har lite tid över

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback