Vars har julstämningen tagit vägen?

Nu får det vara nog! Jag vill ha snö och det i drivor!! Det här regniga fuktiga vädret utan en enda liten solglimt gör mig trött och hängig plus att julstämningen inte infinner sig som den ska!
Men trots allt så finns det ändå en del saker som ger lite julkänsla...
Julbord på kåren igår, det var mycket gott och proppmätt blev man. Lax och skinka och glögg och lussebullar bland massa annat och Gungners luciatåg gjorde verkligen succée.
Sen såg vi Marit Begman på Pipeline på kvällen. Jäklars så bra hon är!! Jag blev helt betagen!

I eftermiddag blir det att titta på Gungners julkonsert på kåren. Får man ingen julstämning via vädret får man skaffa sig det på andra sätt!

Har börjat titta lite på färger till lägenheten. Åh så roligt det är! Nåt som också är ganska skönt är att vi verkar vara inne på samma färgskala och då blir allt mycket lättare. Vi får se vart det slutar, saker brukar ju aldrig bli som man tänkt sig ändå, men att jag får vara tillsammans med honom är väl det enda som egentligen betyder något..





                                                                 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback