Dag 2

..av mitt städprojekt. Det är faktiskt otroligt befriande att slänga en massa gammalt. Har nu slängt en hel icakasse med en massa onödiga saker från badrummet, hur nice som helst!!
Mitt kök är nu så välputsat så jag knappt vill gå in där, nu är det badrummet som sagt som är på tur. Ska jag våga kika in under badkaret också? Det återstår att se..

Den här städningen verkar som sagt bli ett flerdagarsprojekt...men vad gör det?

Var och tränade igår kväll med S och V. Det var ett tag sedan jag kom iväg eftersom jag har varit förkyld till och från. Jag var inte fullt så orkeslös och otränad som jag hade befarat, tror faktiskt att yogan har gjort sitt till. Märker att min andning är mycket lugnare och djupare. Och jag säger som S: Det är riktigt skönt efter träningen, man känner sig så duktig..

kramar

Kommentarer
Postat av: Amanda :D

Det är klart att du ska ta under badkaret! Annars har du ju bara fuskstädat! :P

2006-11-11 @ 14:26:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback