Haha!!

Nu har jag precis ringt till Mitthem angående den ostädade tvättstugan som jag inte var skyldig till.
Hade en massa argument och förklaringar och jag var verkligen beredd på att slåss för min sak. Väntade mig en otrevlig tant som man skulle behöva banka in fakta i huvudet på och jag la upp min strategi utifrån det..
Döm om min förvåning när hon jag pratade med var jättetrevlig och tillmötesgående, hon förstod direkt att det inte var jag eftersom jag hörde av mig. Det var bara för mig att riva lappen så skulle hon se efter vem det var som hade tvättat innan mig...haha...snacka om att luften gick ur mig totalt.
Nu är det i alla fall ordnat och jag lämnar min osynliga hund Kurt hemma när jag tvättar nästa gång..
Stolt över mig själv för att jag sa ifrån!! *duktigt*

Kommentarer
Postat av: Hanna

u go girl!!!!

2006-11-06 @ 11:16:35
Postat av: Ellinor

Ja det är raska tag!

2006-11-06 @ 18:57:37
Postat av: ann

Det måste vara samma kvinna som jag pratade med för några veckor sedan angående en ofungerande tvättbricka. Aptrevlig!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback