Ledig

Ja, det är sant. Nu är jag ledig ända tills på måndag. Vet inte riktigt vad jag ska göra med all min nyvunna fritid, men jag kanske ska ta chansen att varva ner lite..
Seminariet igår gick bra men var lite långdraget. Sen var det kvällmys med han som gällde. Lagade mat (kyckling med vitlök, chili, paprika, lök, potatis och fetaost) och drack vin. Skönt med nåt sånt så här mitt i veckan..
Nu är biljetten til åverålsfesten inhandlad..ska bli roligt!!
Ska nog gå och sova en liten stund..

För övrigt anser jag att Johan bör åka ur Idol

Kommentarer
Postat av: Tjoddan

Ledig till måndag låter ju helst ljuvligt! Jag vill också :-(

Postat av: Simpson :D

Mmmmmm Bear ! // Homer

2006-11-09 @ 21:56:22
Postat av: Simpson :D

Mmmmmmmm Bear ! // Homer Simpson

2006-11-09 @ 22:08:02
Postat av: Ann-So

mmmm..björn?? Konstigt..

2006-11-10 @ 11:15:54
URL: http://annsopannso.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback