Trött

Jag blir galen på katten som bara jamar och jamar hela nätterna utan någon som helst anledning.
Kunde inte sova en blund i natt, framåt halv fyra vad jag så trött att jag började gråta men kunde ändå inte somna. Men det hjälpte lite när jag fick krypa in i hans famn och bli omhållen. Ja stackars han  förresten som skulle upp tidigt och jobba i morse...det lär nog dröja innan han vill sova hos mig igen, åtminstone tills katten har återvänt till sitt rätta hem.


Fortfarande ingen snö...


Kommentarer
Postat av: malin

stackars dig. vilken egokatt. gömmer sig under soffan hela dagarna och jamar hela nätterna. jag tror han har hemlängtan...

2006-11-29 @ 12:19:21
Postat av: Ville

men stackarn!! (du alltså)

2006-11-29 @ 22:35:56
Postat av: Hanna

och när ska fröken uppdatera? :)

2006-12-05 @ 20:13:33
Postat av: Ellinor

Jag blir galen av att gå in på din blogg typ varje dag och inte få läsa nåt nytt! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback