Vad har hänt sen sist?

Ja, det är ju ett tag sedan jag uppdaterade bloggen sist, något som darling H snällt (eller aggressivt) påpekade.
Jag har väl helt enkelt inte haft tid eller lust till att skriva nåt men nu är jag på G igen.

Hunnit med att haft ont i magen (som jag fortfarande har) och ätit gourmetmiddag hemma hos L (dessa två har inget som helst samband med varandra!)
Att äta hemma hos Linda visade sig vara ett smart drag eftersom maten som de serverade på Åverålsfesten samma kväll inte visade sig vara någon höjdare direkt, men stämningen var på topp i alla fall!
Annars är det läskigt mycket i skolan, kvartilavstånd, nominaldata och standardavvikelser så man blir kallsvettig. Mitt i den spännande föreläsningen om meredianvärden idag så gick brandlarmet! Allt var mycket dramatiskt!! Eller så inte..vi gick snällt ut till uppsamlingplatsen, stod där och frös i tio minuter och gick sedan in igen.
Nu finns det massor jag borde göra men oturligt nog har jag lånat
Djävulen bär Prada av S som jag tyvärr inte kan lägga i från mig.

Slutligen: Vilken kille han är!! Han lyckas ständigt överraska och förvåna mig. Tycker så mycket om honom!

PS: Grattis till Thomas som ska bli pappa i april!


Kommentarer
Postat av: Hanna

:)

2006-11-22 @ 21:12:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback