Lite av varje

Klarade omtentan!! Är bara så glad över det.. Grattis till Malin med, är det någon som förtjänade att klara den så var det hon eftersom jag vet hur mycket hon pluggade..

Hade mittbedömning på praktiken igår. Jag tycker inte att jag gör min bästa insats precis, jag bara räknar timmarna tills jag får gå hem tycker jag. Men min handledare tycker att det går jättebra vilket jag ärligt talat tyckte var lite överraskande. Ska bara försöka ta tag i den där skrivuppgiften också, men som vanligt så drar jag på det. Dumt!!

Igår spenderades dagen hemma hos han för att sedan fara en sväng ut till birsta och bowla med två av hans kompisar. Herregud så dålig jag är på att bowla!! Haha! Men roligt var det...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback