Överraskad

Snacka om överraskning i lördags!!
Några veckor innan min födelsedag så får jag ett mycket kryptiskt mail där det står att jag inte ska planera nåt utan att jag bara ska vara redo för en kul kväll tillsammans med brudarna. Det var även lämpligt tillagt på slutet att de ändå ville ha tårta klockan två, så det var bara att lyda.
Framåt kvällen var jag så nervös!! Det hjälpte ju inte heller att Hanna, som var på besök över helgen, började nämna saker som bungyjump och spindlar.

Blev hämtad halv sju av Sarah och Sofie, fick ögonbindel samt hörlurar i öronen och det hjälpte ju inte min nervositet precis. Blev utledd på gården och in i vad jag tror var en taxi. Klev ur bilen, leddes uppför en trappa och in i en hiss. När jag kom ut ur hissen tog de mig till ett rum och tog av mig ögonbindeln.
Döm om min förvåning när jag upptäcker att jag befinner mig i ett rum på kårhuset där det är dukat till middag samt att alla mina favoritmänniskor är samlade...så glad jag blev!!!

God mat, mycket dricka, sång, skratt, underliga charader och roliga människor. Kan inte bli bättre.

Tack än en gång för allt som ni ordnade. Jag fick en födelsedag jag sent kommer glömma ;-)

Pussar och kramar

Kommentarer
Postat av: Ellinor

Det var ett sant nöje gumsan!! Vi hade nog minst lika kul som du! =D Mådde lite sådär i söndags... Men det var det värt!

Grattis till nya bloggen! En ny sida att lägga till i Favoriter!

2006-10-24 @ 21:24:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback