27/4

Tiden går så jäkla fort! Har inte haft en tanke på mittbedömningen, trott att den inte ska vara på flera veckor minst. Så jag blev riktigt förvånad när det bara är någon vecka kvar till den! Huga!
Nåja, annars flyter det väl på som vanligt, känner att jag fortfarande inte har riktig koll på allt som händer.

Jag och K var båda lediga igår och eftersom det var så fint väder så passade vi på att åka ut till Spikarna. Att ligga i hans knä på ett berg med utsikt över öppet hav gjorde riktigt gott!

Idag är det tillbaka till verkligheten på sjukan. Måste försöka på tag på
Sarah också så vi kan lägga upp c-uppsatspresentationen, men vi lyckas alltid gå om varandra...

Är hungrig!!


Puss och kram

Kommentarer
Postat av: Malin

Du modiga kvinna! Du kommer klara det här galant. Jag lovar. Puss

2007-04-28 @ 09:48:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback