En lista

Snott av Malin


Startade:
19.14

1.) När du duschar, sätter du på vattnet innan eller då när du står i duschen?

Innan, annars fryser jag ihjäl

2.) Har du nån gång borstat tänderna i duschen?
Nej, det gör man väl ändå inte?

3.) Hur gammal ser du ut att va?

Hoppas att jag ser ut som min rätta ålder, 26.

4.) Vilken låt sjöng du senast?
Lady in Red för K, han uppskattade det inte...fnys!

5.) Har du blivit medlem på något det senaste?
Hmm..nej

6.) Vad har du för planer i veckan?
Äta tårta hos Malin, skriva på projektplanen, fika med mamma och pappa som konner och hälsar på, börja fixa och måla i lägenheten samt börja flytta lite småsaker.

7.) Blundar du när du kysser någon?
Ja, för det mesta

8.) Kräks du med flit efter du ätit?

Nej. Inte ens om maten var äcklig.

9.) Har du någonsin kallat någon för slampa?

Jadå, fast på skämt

10.) Har du blivit kallad för slampa?
Se ovan

11.) Har du nån gång ätit upp alla popcorn?
Alla popcorn? Alla popcorn i Sundsvall eller? Fattar inte frågan. Man har väl gjort en skål åt sig själv ibland och då har man många gånger lyckats äta upp allt själv.

12.) Hur många tror du kommer gå på din begravning?
Det är väl inget jag vill spekulera över nu.

13.) Hur många av dem skulle komma bara för att vara säker på att du är död?

Hehe, konstig fråga.

14.) Har du mest fiender eller mest kompisar?

Jag har mest kompisar...så vitt jag vet i alla fall

15.) Har du någonsin skickat ett anonymt brev?
Nope

16.) Kan du fixa din egen bil?
Det beror väl vad som är felet, men..nä det kan jag nog inte..vad som än är felet.

17.) Är du smartare än dina vänner?
Nej, vi är alla lika brillianta!

18.) Har du någonsin stulit något av dina vänner?
Nej

19.) Har du suttit i fängelse?
En gång..när jag var sju och vi lekte tjuv och polis...attans att den där grannpojken var snabbare än jag!

20.) Gillar du lukten av öl?
Nej, den luktar väl inte så särskilt gott. Godare att dricka.

21.) Har du någonsin dött eller dödat någon i en dröm?
Tror inte det..

22.) Skulle du dödat en hund för £1000?
Nog för att jag är fattig och desperat nuförtiden men aldrig i livet!

23.) Blir du deprimerad nån gång?
Deperimerad är väl fel ord, men nedstämd och ledsen blir man ju ibland.

24.) Bor du med dina föräldrar?
Nej. Jag bor med mina dammelefanter, monstret i garderoben och min osynlige hund Kurt. Men snart ska jag bli sambo med K.

22.) Har du planer för framtiden?

Ta examen, få ett jobb, bilda familj och ha det bra.

23.) Två saker som skrämmer dig:
Framtiden och spindlar!

24.) Två av dina nödvändigheter:
Närhet och luft

25.) Två saker du har på dig just nu:
Morgonrock och randiga småbyxor

26.) Två av dina favorithobbys:

Laga mat och kramas

27.) Två saker du vill ha:
Närhet och lite mera pengar..just nu

28.) Två platser du vill åka på semester:

Nya Zealand och UK

29.) Två saker du vill göra innan du dör:

Åka tillbaka till London och skaffa barn

30.) Två saker du tänker på just nu:
Att jag nog måste gå till doktorn och hur jag ska lägga upp flyttpackandet

31.) Två affärer du shoppar i:
HM och Åhléns

32.) Två favorit-husdjur:
Katt och Hund

33.) Två orsaker till varför du svarar på denna undersökning:
K bara sover så jag har lite tråkigt

34.) Vilken färg bär du mest:
Svart tror jag

35.) Senaste favoritfärg:

Grön har varit favoriten ett bra tag nu

36.) Senaste låt du hörde på radion:

Salam Al Fakhir - Good Song

37.) Vad blir det för middag i natt?

I natt? Har nyss ätit middag, det blev tacos.

38.) Är du lycklig nu?
Ja, lite orolig men lycklig.

39.) Vem ringde du senast?
Tror det var mamma

40.) Shoppar du i affärer som Hollister, Abercrombie & Fitch:
Och det har man ju råd med..


41.) Hur är vädret?
Snöstorm!!

42.) Saknar du någon just nu?

Nej..inte direkt. Finns väl alltid några man önskar att man hade närmare..som H till exempel.

43.) Ett ord som beskriver dig:
Student

44.) Favoritskor:

Mina röda converse


45.) Äger du stora solglasögon?

Nej..bara små


46.) Vad vill du helst göra just nu?
Pussas


47.) Vad borde du göra just nu?

Finns nog inte så mycket jag borde just nu..söndag kväll vill jag vara ledig


48.) Senaste textmeddelande du skickade:

Hej! Vad ville du? Kram


49.) Vem kramade du idag?
K

50.) Nämn en sak du gör varje dag:
Dricker vatten

51.) Hur mycket pengar har du just nu?
Nästan ingenting

52.) När såg du din pappa senast?
Tror det var strax innan nyår

53.) Har du ont någonstans just nu?
Ja

54.) Äger du en kameramobil?
Jepps

55.) Senaste du..
1. Såg: K
2. Kramade: K
3. Shoppade med: K om ICA räknas annars var det nog S
4. Vad gör du just nu: Sitter framför datorn och pillar med det här

Sluttid:
19.33


Kommentarer
Postat av: anders

Startade: 9.35

1.) När du duschar, sätter du på vattnet innan eller då när du står i duschen?
Innan, men jag ska försöka sluta med det.

2.) Har du nån gång borstat tänderna i duschen?
Det händer.

3.) Hur gammal ser du ut att va?
Har hört allt från 17 till 28.

4.) Vilken låt sjöng du senast?
"Craig says relax" på väg hem från gymmet i morse.

5.) Har du blivit medlem på något det senaste?
Förnyade medlemskapet i Röda Korsets ungdomsförbund förra veckan.

6.) Vad har du för planer i veckan?
Ett par föreläsningar, sitta sekreterare på Studentkårens fullmäktige, göra grupparbete i skolan, gå utbildning hos Asylgruppen, lansera en ny blogg, gå på studiebesök på polisen, bio med Ahmed på fredag, jobba med Andwal Media. På torsdag kommer min vän Sara till Malmö och hälsar på. Vi kanske ska ha fest.

7.) Blundar du när du kysser någon?
Mm.

8.) Kräks du med flit efter du ätit?
Aldrig.

9.) Har du någonsin kallat någon för slampa?
Mm, på skämt en period.

10.) Har du blivit kallad för slampa?
Se ovan

11.) Har du nån gång ätit upp alla popcorn?
I skålen, men inte i påsen.

12.) Hur många tror du kommer gå på din begravning?
Det beror på var den är.

13.) Hur många av dem skulle komma bara för att vara säker på att du är död?
Tss.

14.) Har du mest fiender eller mest kompisar?
Kompisar.

15.) Har du någonsin skickat ett anonymt brev?
Anonyma mail har jag skickat.

16.) Kan du fixa din egen bil?
Som att jag har en bil?

17.) Är du smartare än dina vänner?
Varierar.

18.) Har du någonsin stulit något av dina vänner?
Nej.

19.) Har du suttit i fängelse?
Nej.

20.) Gillar du lukten av öl?
Om man är riktigt sugen.

21.) Har du någonsin dött eller dödat någon i en dröm?
Ja, jag har dödat ett par monster.

22.) Skulle du dödat en hund för £1000?
Aldrig.

23.) Blir du deprimerad nån gång?
Ja, det händer.

24.) Bor du med dina föräldrar?
Nej, alldeles ensam bor jag.

22.) Har du planer för framtiden?
Alldeles för många. Rättvisemärkt och Kamrarposten är de populäraste.

23.) Två saker som skrämmer dig:
Folkpartiets skolpolitik och buffliga människor.

24.) Två av dina nödvändigheter:
Buffy och bredband

25.) Två saker du har på dig just nu:
Har bara ett par träningsbyxor på mig.

26.) Två av dina favorithobbys:
Titta på tv-serier på DVD och laga mat.

27.) Två saker du vill ha:
Stabil ekonomi, ett jobb jag söker.

28.) Två platser du vill åka på semester:
Nord- och Latinamerika.

29.) Två saker du vill göra innan du dör:
Hinna klart det här formuläret... Och skaffa barn.

30.) Två saker du tänker på just nu:
Hur jag ska få tiden att gå ihop och hur vi på Pride ska lansera årets tema.

31.) Två affärer du shoppar i:
Kitsch och CDon.com

32.) Två favorit-husdjur:
Cartman & Kenny

33.) Två orsaker till varför du svarar på denna undersökning:
Jag låter bli att läsa dagens dos kurslitteratur och ville passa på att skicka lite kärlek till AnnSo

34.) Vilken färg bär du mest:
Grön och svart

35.) Senaste favoritfärg:
Grön

36.) Senaste låt du hörde på radion:
Radio är så 90-tal. Senaste mp3:an var "Life on Mars" med David Bowie.

37.) Vad blir det för middag i natt?
Inatt kan jag tänka mig att det blir falafel, på väg hem från Studentkåren.

38.) Är du lycklig nu?
Ja, det är jag. Men skulle vilja jobba istället för att plugga.

39.) Vem ringde du senast?
Det kan nog ha varit Tobbe.

40.) Shoppar du i affärer som Hollister, Abercrombie & Fitch:
Nope.

41.) Hur är vädret?
Lugnt, kallt och lite grått.

42.) Saknar du någon just nu?
Inte så det gör ont, men ja.

43.) Ett ord som beskriver dig:
Knäppis och porrig var det senaste någon sa.

44.) Favoritskor:
Nyårsskorna.

45.) Äger du stora solglasögon?
Nej, äger knappt några solglasögon.

46.) Vad vill du helst göra just nu?
Ha Buffy-maraton.

47.) Vad borde du göra just nu?
Läsa kurslitteratur.

48.) Senaste textmeddelande du skickade:
"Jag har kommit hem =)"

49.) Vem kramade du idag?
Ingen än, men åtminstone Jenny lite senare.

50.) Nämn en sak du gör varje dag:
Kollar mailen.

51.) Hur mycket pengar har du just nu?
Hyfsat, CSNs januariutbetalning och arvodet från länsrätten har kommit.

52.) När såg du din pappa senast?
Nyårsdagen.

53.) Har du ont någonstans just nu?
Nej.

54.) Äger du en kameramobil?
Nej.

55.) Senaste du..
1. Såg: Rasmus, som lånade Lost-boxen igår kväll
2. Kramade: Tobbe, när jag åkte från Stockholm
3. Shoppade med: Anna, jag köpte en tröja och två biobiljetter.
4. Vad gör du just nu: Eftersvettas

Sluttid: 9.48


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback