Fire! Fire!!

GAAAAHH!!! Min brödrost började brinna nu ikväll!! Den brann med öppen låga och allt, skitläskigt!!
Jag blev helt panikslagen och försökte att blåsa ut elden, fånigt men sant. Tur att man hade en redig karl i hemmet som drog ut sladden och hällde vatten på brandhärden. Bådar gott inför flytten ;-)
Typiskt om jag skulle råka bränna ner stället bara någon månad innan jag ska flytta..

Luktar mystiskt bränt här inne nu, har balkongdörren på vid gavel...kallt som fan men vad gör man inte?

Kommentarer
Postat av: Linda

Ni slipper i alla fall problemet med vems brödrost ni ska använda... (;

2007-01-13 @ 13:51:14
Postat av: Jag

Haha! Min fungerar fortfarande!

2007-01-13 @ 15:32:27
Postat av: Amanda

hahaha

2007-01-14 @ 21:45:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback