Mitt nya hem

Det börjar verkligen att se ut som ett hem inne i nya lägenheten nu. Färgen har kommit upp på väggarna och jag har flyttat in några småsaker. Bara en lampa och två blomkrukor..men ändå..
Nu har vi bara sista målningen kvar i köket, hallen och lillrummet så i morgon eftermiddag räknar i alla fall jag med att vi ska vara klara. Allt hänger i och för sig på hur bakis han är.

Appropå han..  han som lyckas få rätsida på hela mig när jag är cynisk, rädd och ledsen. När jag är nojig och panikslagen så lyckas han alltid få mig lugn och på bra humör igen. Han får mig att känna mig trygg.
Jag älskar honom.

Nu är det färdigmålat för idag..ska gå och tvätta av mig all färg..

Kommentarer
Postat av: Hanna

hi hi... :D

2007-01-27 @ 22:11:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback