Nu så

Då var äntligen tentan avklarad. Ska mycket till om jag har klarat den men å andra sidan så har jag känt mig så oengagerad i det hela, så jag får väl skylla mig själv.
Annars har jag idag fikat med brudarna på stan och hittat massor av saker som jag vill ha till vår nya lägenhet, attans att det alltid ska hända när man är som mest fattig!
Grundtanken var att jag skulle flytta in hos honom i hans tvåa men nu har vi visst gått och blivit med en trea! I lägenheten bredvid! Hur nice som helst! 
Vi har enats om vilka färger vi ska ha på väggarna och det känns skönt att man kommit en bit på väg. Var och sa upp min lägenhet i dag...kändes så läskigt!

Helgen ska ägnas åt att slänga massa skräp, papper och skit. Återvinningen ska nog också få sin beskärda del! Man kanske till och med skulle börja packa lite?  Hmm...tål att tänkas på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback