Vems bestick?

Två hem ska bli ett hem.

Vems soffa ska man behålla?
Är det här verkligen rätt?
Måste tänka ut nåt snällt sätt att säga att jag vill slänga hans fula blommor och bara ta mina.
Hjälp jag ska bli sambo!
Är dina bestick bättre än mina?
På riktigt!
Jag tycker mina tavlor är fina, inte alls fula!
Leva helt med en annan människa.
Din brödrost är faktiskt bättre än min.
Dela någons vardag.
Vad har du egentligen emot min bokhylla?
Uppgångar och nedgångar.
Ja, jag vill också ha en diskmaskin.

Jag är jätterädd! Jag är jätteglad!

..och man får vara med den man tycker om..hela tiden...


Kommentarer
Postat av: malin

i know the feeling

2007-01-09 @ 15:18:27
Postat av: Anonym

Det kommer att bli sååå bra....

2007-01-09 @ 15:35:11
Postat av: Ellinor

Det är nervöst, men bra. En aningens känsla av att vara instängd kan infinna sig, när man vet att man faktiskt inte har sin egen lägenhet att gömma sig i längre. Men det går över! Bo inte för litet bara. ;)

2007-01-10 @ 17:21:56
Postat av: Elin B

Hej gumman! Grattis till det blivande samboskapet! Det kommer att gå jättebra, vad säger att hans bestick och dina inte kommer överens tillsammans i lådan? Se till bara att skedarna inte parar sig, för facket för småskedar brukar vara så litet...;-)

Lycka till!
Kram,Elin

2007-01-11 @ 21:38:40
Postat av: Amanda

du behöver iaf ine bekymmra dej om brödrosten efter som din brann ! hehe.. ta bådas bestick det är bra att ha ! problemet är att det är förmycket saker i din bokhylla ! men jag tror det kopmmer bli jättebra ! och plus att jag får ju faktiskt din säng !

2007-01-14 @ 21:52:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback