Tidsfördriv

Snott hos Malin


Pratar du fortfarande med personen du kysste senast? 
Klart! Lite svårt att undvika om man bor ihop.  =)

Vilka vitaminer tog du när du var liten?
Minns inte...men jag åt säkerligen någon slags vitaminer

Vad åt du senast?
Köttbullar, pasta och sallad på spenat och ruccola.

Har du fått någon komplimang idag?
Ja det har jag...tihi.

Har du varit med i en rättegång?
Nej, och det är jag glad för

Är du polare med grannarna?
Ja, med S! Den andre häruppe vet jag knappt hur han ser ut.

Vilka språk pratar din mamma?
svenska och pitebondska

Vilka länder har du bott i?
Sverige, england

Senaste piercingen?
Öronen, gjordes någongång på högstadiet...i sjuan tror jag det var..

När åkte du bil i mer än 15 minuter senast?
Åkte bil från sjukhuset till stan idag...borde inte ha tagit 15 minuter, så det måste ha varit när vi for och badade i helgen...

Gay?
Nej

Har du däckat/spytt för att du druckit?
Det har väl förekommit...någongång....

Har du något husdjur?

Mina tama dammelefanter, monstret i garberoben och min osynlige hund Kurt.

Har du täckt någons hus med toapapper?
Verkligen inte, så onödigt!

Har du varit på stranden?
Klart jag har!

Minns du dina/din musiklärares namn? 
Nej...eller jo...Roy tror jag någon av dem hette..

Hur bra är din syn?
Inte så där vidare värst, borde väl egentligen använda mina glasögon...

Har du varit på ett party?
Ja..

Skulle du kunna tänka dig att simma med hajar?
så dum är jag inte...simma med något som både är mycket större och har oändligt många fler tänder än du och som dessutom betraktar dig som något av en delikatess är väl ganska korkat?

Har du varit utomlands?
Ja, norge, danmark, england, tyskland, belgien, holland, frankrike, andorra, liechtenstein, spanien, malta, cypern, kanariöarna, kanada (nordpolen), monaco, italien, österrike, schweiz.....tror det var alla..

Vilket är det bästa bröllopet du varit på?
Det måste ha varit när syster A gifte sig i en trädgård vid havet. Enkelt och kärlek som i princip gick att ta på. =)

Skulle dina föräldrar bli arga om du blev avstängd från skolan pga slagsmål?

Ja. Konstigt annars...

Var är dina syskon just nu?
Hmmm...just nu borde de ha kommit hem allihopa...om inte någon av dem jobbar..

Vad var den senaste drömmen som du minns?

Virrvarr av saker, mest sjukvårdsrelaterade..

Vem ringde dig senast?
K

Vilken tid gick du upp imorse? 
05.30

Vad ska du göra i helgen?
Hälsa på mamma och pappa

Vad står det i det fjärde smset i din inkorg?
Vet inte...orkar inte kolla..

När var du riktigt sjuk senast?
I höstas, när influensan aldrig ville släppa och jag fick starka host mediciner och antibiotika

När såg du en kändis senast? Vem var det?

Jag och K hade kändisspaning när vi var ner till Sthlm senast...svaret blir (något nedslående) Maria Leissner (tror vi)

Vad finns i din bakficka?
Ingenting

Har du färglinser?
Nej, inga linser alls

Vad gjorde du klockan 2 inatt?
Sov, något oroligt

Vad är det första du gör på morgonen?
Undrar varför det redan är morgon

Vad ska du göra efter det här?
Så mycker jag borde göra...så lite jag vill...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback