Äntligen fredag

Passar på att sno åt mig internet så fort jag kommer hem till någon som är uppkopplad mot omvärlden. (Idag var det S) Förhoppningsvis så kommer vårt nästa vecka, men då är det väl alltid nåt fel som man ska åtgärda osv så att det tar längre tid. Men, men...man ska inte klaga..

C-uppsatsen flyter på..resultatet är strax färdigt och den är det bara diskussionen kvar i princip...inlämning nästa måndag.

I kväll far jag hem en snabbis till mamsen och papsen över helgen. Har inte varit och hälsat på sen jul och jag har ju inte långt att åka heller...8  mil är ju ingenting!

Sambolivet flyter fortsatt på utan några större komplikationer...lovely!  My guy is ever so dreamy!

Jag måste köpa nya skor! Då menar jag inte: åhsånnafinaskorjagbaramåstehadomfastjagegentligenintebehöverdomochdeärju
ruskigtdyramendomärjusåattanssnyggasåjagbaradöromjaginteköperdom
utan jag menar verkligen att jag MÅSTE ha nya skor...innan de går sönder ännu mera..

pussar och kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback