Så var det dags

Trodde aldrig att tiden skulle gå så fort. Där satt jag i skolbänken i höstas och lyssnade på alla föreläsningar som såsmåningom skulle mynna ut i en uppsats. Allt det kändes som om det var på låtsas...

Men nu är den gjord, den fruktade c-uppsatsen. Det här är ärligt första gången jag lämnar ifrån mig en uppsats som jag är riktigt stolt över. Alla timmar jag och S har lagt ner, alla artiklar vi läst, all statistik som tolkats, alla huvudfynd som identifierats har gjort att jag känner mig så otroligt nöjd!

I morgon är det opponering på vårat arbete, då ska den bli bedömd. Förhoppningsvis så är det bara några små rättningar och sen är den helt klar...overkligt!

Är nervös..

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hoppas att det gick bra idag, men det tror jag att det gjorde, så jag gratulerar till ett väl utfört och insvettat arbete!!!
Stor kram!

2007-03-29 @ 19:09:18
Postat av: Anonym

Hoppas att det gick bra idag, men det tror jag att det gjorde, så jag gratulerar till ett väl utfört och insvettat arbete!!!
Stor kram! ELin

2007-03-29 @ 19:09:26
Postat av: Älo

Ni får ge er själva en ordentlig klapp påaxeln! Det gjorde vi!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback