14/5

Fick svar på proverna idag, de visade inget som tur var. Hade lite taskigt Hepatitskydd dock så jag fick en extra spruta.

Idag har varit en bra dag, har gjort mycket själv utan att handledaren var med och det gick faktiskt riktigt bra. Kändes faktiskt lite på riktigt där ett tag, kommer nog att bli bra det här till slut.
Trivs bättre och bättre, det är faktiskt en riktigt bra avdelning där det händer en hel del emellanåt.

Är ledig i morgon, tänkte passa på att städa här hemma..men jag brukar ju säga att jag ska städa och jag gör det inte i alla fall, så det återstår väl att se...


Nu borde kommentatorsfunktionen vara återställda så nu är det fritt fram   =)

Puss&Kram

Kommentarer
Postat av: Linda

Inte illa att få hepatitskyddet åtgärdat och bra att allt annat var ok.

2007-05-15 @ 06:21:17
Postat av: Älo

Jaa, nu kan jag kommentera hur myckat jag bara vill! Och en ny färg har du fått också!

Postat av: Ann-So

Ja, tydligen var det stilmallen som var problemet =P

2007-05-15 @ 16:02:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback