16/5

Gick hem tidigt från jobbet idag eftersom jag kände mej lite hängig. Har gjort det de senaste dagarna, hoppas att jag inte blir sjuk nu bara.

Det där med barn: Han vill ha barn, jag vill ha barn. När ska vi ha barn? När är det lämpligast, bäst tidpunkt etc etc?
Skrämmande!

För övrigt så klarade jag inte tentan den här gången heller. Känns inte som jag någonsin kommer att göra det, vet inte vad jag ska göra. Läraren svarar inte på mailen som jag har skickat heller, så allt känns lite hopplöst just nu.

Kommentarer
Postat av: Hanna

jag vill att ni ska ha barn NU! :D Hmmm, tentan ja... Du vet att det ordnar sig right?

2007-05-16 @ 17:07:35
Postat av: malin

nu??

2007-05-16 @ 17:12:36
Postat av: Ylva

Beror ju på om man vill ha bastarde eller inte ;)
Gift er först (så jag får gå på bröllop :))
Det är mitt förskag. Hihi

2007-05-16 @ 20:58:42
Postat av: Ylva

Appropå tentan (som jag inte har kunnat kommentera tidigare)
det är väl ett sånt där svårt nålsöga som är svårt att komma igenom. Vissa tenter är så, jag har varit där själv så jag vet. Även om det känns hårt och motigt då kommer du att klara det. Det vet jag
Kramis

2007-05-16 @ 21:01:24
Postat av: Ylva

gist er först så det inte blir några bastarder (så får jag gå på bröllop;))
Det är mitt emintenta förslag. Hihi
Förresten, så får unga fröken se till att länka mej! orättvist att bara jag länkar dig. *gruffae*

2007-05-16 @ 21:03:34
Postat av: Linda

Barn kommer när de kommer, men visst kan man förbättra förutsättningarna för leverans... (; Oroa dig inte över tentan vännen! Det kommer att ordna sig! Kramar som förlamar!

2007-05-17 @ 00:20:03
Postat av: Elin

Ni kan ju alltid testa katolsk roulette... det funkar för de flesta! Lycka till och happy humping!

2007-05-23 @ 22:18:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback