8/5

Dags för omvårdnandshandledning idag. Vet aldrig vad jag ska säga på de där träffarna, fast å andra sidan är det ju bra att de finns för de som varit med om något riktigt hemskt.

Har inte varit på praktiken nu på snart en vecka, det har bara slumpat sig så eftersom jag har bett om två dagar ledigt och min handledare varit ledig de övriga dagarna, men i morgon ska jag tillbaka. Har varit rätt skönt att få lite tid för sig själv ett tag, för att sortera lite bland tankarna. Jag har kommit fram till att det är nya tag som gäller, trots att det känns hårt. Jag måste ju även fast jag helst av allt skulle vilja ligga under täcket och gömma mig.

Nu måste jag göra mig i ordning för att åka upp på sjukan..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback