Bye bye gratis semester..

I går ringde en gammal kompis till mig.
Han berättade att han hade satt ihop ett filmteam som skulle spela in en film i europa i sommar under 16 dagar, bland annat på platser som Berlin, Rom, Paris, Amsterdam och London..  han undrade vidare som jag hade lust att hjälpa till. Jag skulle fungera som caufför och bärhjälp och skulle för det få åka med gratis till alla de där ställena....
och jag var tvungen att tacka.....ja just det....NEJ....jävla jobb!!!   ;-)

Roligt hade det varit, men men. Sunkan på sommaren har också sina fördelar...har hört att sjukhuset ska vara ett särskilt fint ställe att hålla till på....    :-P

Kommentarer
Postat av: Linda

Roligt att det är fler än jag som hört det. Efter som det ska vara så bra så har jag har bokat in mig augusti ut. (;

2007-05-18 @ 22:20:54
Postat av: Ankan

Tack för länken till bloggen
:) Å du vem behöver semester när man kan vistas hela varma sommaren på sjukan?! *host*

Postat av: Ann-So

Exakt min mening! Ses där då
;)

2007-05-19 @ 14:43:54
Postat av: Älo

Fy faaan! Vad orättvist! Hade ju varit hur kul som helst! Själv får jag vara med i ett litet filmprojekt som ska hålla sig inom Sunkans gränser!

2007-05-19 @ 16:49:05
URL: http://toolaidtoo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback