Syster på låtsas

Varit en hektisk dag idag. Massor att göra men någonstans så kände jag att jag fick ihop det på något sätt.
Klart att jag frågar en massa och glömmer småsaker här och där men på det stora hela så går det väl ganska bra.
Gruvar mig lite inför sommaren då man ska jobba på riktigt, men det kommer och går det där också.
Vet ju att jag kommer att jobba med bra folk så det underlättar ju en hel del.

Sorgliga nyheter nu.
Katten Frode avlivades idag. Det var K's favoritkatt alla kategorier och som jag förstår det så har den katten varit med under många år. K är på jobbet nu och jag ska trösta när han kommer hem.

Ligger för tillfället i sängen och bloggar, borde städa, diska och damsuga men jag är riktigt rejält trött. Orkar inte göra ngt alls. Kan kanske sova en timme?

Flytta? Hus? Barn? När?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback