Vill inte mer

Nu ger jag upp, klarar uppenbarligen inte det här med att räkna. Det har jag aldrig varit bra på i och för sig men nu är det ju så otroligt viktigt att jag klarar tentan med alla rätt.
Det framgår alltför tydligt att jag inte fixar det så nu orkar jag inte försöka mera...
Jag som tyckte att det gick så bra idag, det gick lätt att räkna och jag kände mig säker. När jag kom ut därifrån så upptäcker jag nästan genast att jag har fattat totalt fel på två frågor...två säkra fel alltså...fler tillkommer väl...
Vet att jag har en tenta till på mig men tänk om det blir samma sak där? Vill jag verkligen göra en till tenta bara för att upptäcka att jag verkligen inte fixar det här?
Hur ska jag kunna blir sjuksköterska om jag inte ens kan räkna och inte ens förstå inehållet i en fråga? Vad är det alla andra fattar som jag hela tiden missar? GUD så korkad jag känner mig!!

Vet att jag inte ska ta ut nåt i förskott och att allt kanske ordnar sig till slut, men jag tror inte att någon riktigt förstår hur totalt förnedrande det här känns. Borde väl inte klaga men jag upplever det så här..väldigt jobbigt. Ska prata med kursansvarig och programmansvarig, har jag en framtid här överhuvud taget?

Han är fantastisk, peppar och tröstar mig in i det oändliga...
Han är och köper glass till mig nu och ska sedan bjuda ut mig på middag ikväll....älskar honom så mycket...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback