Resfeber

Har jag nu, plus lite vanlig feber. Men lydig som man är så lydde jag syster Ankas råd och stannade hemma från jobbet så nu SKA jag bli frisk.
På söndag far vi ner till Arlanda och på måndag flyger vi. VE och FASA!! Alla som känner mig vet att jag är paniskt flygrädd så jag ser inte fram emot själva flygningen. Skönt ska det dock ändå bli med lite semester, kan behövas i tider som dessa.

Ses snart!

Pussar och kramar!!

PS --> Tack
Ankan för att du städade min hylla i medicinrummet. I'm in eternal debt!





Kommentarer
Postat av: malin

är bara några flygstolar bort om inte medikamenterna skulle funka. love you. puss

2007-09-28 @ 21:54:35
Postat av: Linda

Härligt med lite utland! Passa på och njut riktigt odentligt!

2007-09-29 @ 10:35:38
Postat av: Hanna

Proppa full med droger och bit ihop så ska du nog nå slutdestination! :D Enjoy!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback