Till alla tvivlare

...och jag vet att ni var några stycken.
Jag har köpt nya sommarskor! Och det är inte ngt aprilskämt heller.









Annars har A varit här i helgen, vi gjorde riktigt tjejjiga saker som peeling, ansiktsmask och hårinpackningar.
Vi passade även på att skvallra lite och prata en del allvar där emellan.
Söndagen spenderades tillsammans med K's föräldrar. Vi tog en lång skogspromenad i solen med hundarna, hann även med att stöta på en ilsket väsande huggorm. Är det inte det ett vårtecken så säg? Jag hade nog kunnat vara utan just det tecknet i alla fall.

Dagen på jobbet har varit bra, vi har fullt upp som vanligt men vi hann ändå med att äta lunch, något som betraktas som lyx hos oss.

Ledig två dagar. Vårstädning står på schemat, K är måttligt intresserad.

M kommer till helgen för vår reunion. Tyvärr så är alla makter i universum emot mig och det betyder att jag självklart jobbar i helgen. Trots allt så har jag lyckats att byta så jag jobbar dag/kväll istället för tvärtom.

Peace


Kommentarer
Postat av: Älo

Grattis! Men är de inte lite kalla? Vi har ju fortfarande snö?! =P

Postat av: Ann-So

SOMMARskor darling, SOMMARskor.
=)

2008-04-03 @ 13:44:44
Postat av: Amanda

Du och jag måste ses snart igen !!! Och du jag har aldrig varit så där femenin i hela mitt liv som jag var då :)

2008-04-20 @ 21:58:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback