Uppdate

Sen sist:

Jag och K har hjälpt mamma att kratta hela tomten, har ganska ont i armarna.

Haft en superlördag på jobbet, en lugn och mysig kväll där jag verkligen hade tid med mina patienter, tid att sätta mig ner och prata om stort och smått. Mycket skratt men också en hel del allvar där emellan. Jag tycker så otroligt mycket om mitt jobb.

Försökt leta en klänning att ha på ett bröllopp i sommar, det är dött än så länge. Hittat en riktigt fin men tyvärr var det slut i min storlek.


Annars händer det inte så mycket, hoppas självklart på att någongång få ett längre vikariat så att jag får vara kvar på jobbet. Strejken fortsätter, hoppas att parterna kan närma sig varandra så att vi får upp våra löner och får slut på tjafset.


Det nu så bekanta habegäret har smugit sig på igen:


image11

Fina va?


Jag och K har gjort vår alldeles egna budget för att se vars alla pengar tar vägen. Tror vi blivit lite inspirerade ha Lyxfällan. Faktiskt var det riktigt bra att få en översikt. Vi såg i alla fall att ca 11% av vår totala inkomst per månad går till sparande och det är bra.

Tillbaka till jobbet i morgon.

Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback