!!

Mitt i allt elände så har jag helt plötsligt fått ett sjukt habegär!!

image9
Snart, snart kommer lönen! (28:e om man som jag är anställd av landstinget, puckat). Då ska jag köpa dessa!

Vet att det är klent med uppdateringar nuförtiden men lusten att skriva infinner sig liksom aldrig riktigt.
Är bara så väldigt trött att jag knapt orkar ha någon fritid. När jag inte är på jobbet så ligger jag i sängen, bokstavligt talat. Att ta sig för något stort som att kliva upp och klä på sig känns liksom oöverstigligt nästan så man får ta det bitvis.
På jobbet är det förjävligt! Hehe...

Grattis till
Malin som fyllt år! Puss på dig!

Sköt om er!

Puss och kram

Kommentarer
Postat av: Linda

Gud så söta skor! Ska inte du och jag ta och fika någonting här framöver. Det var evigheter sedan vi sågs. Puss å kram!

2008-01-17 @ 21:45:30
Postat av: Ankan

Skor är bra att ha :) De dära exemplaret verkar ju ypperligt passande till vinterslasket ; )

Arbetet är ju ett kapitel för sig. Men nu ikväll har det faktiskt varit helt OK, riktigt lugnt och skönt faktiskt. Eller så har jag förtränkt allt och missat typ hälften av vad som skulle göras.. vad vet jag =) KRAM!

2008-01-17 @ 22:24:16
Postat av: malin

åhh, så trögt med löning den 28:e! här får vi minsann den 25:e här ;)Puss (och pls kom hit så jag får kraaaaaaaaaama dig) För övrigt, skitsöta skor.

2008-01-18 @ 15:26:35
Postat av: Linda

Om du beställer dem, glöm inte att gå via sponsorhuset... ;)

2008-01-24 @ 14:07:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback