Gaah

Min näsa har svullnat upp till dubbel storlek på bara en dag. Tror jag har ett litet sår eller en liten finne innuti själva näsan, lymfkörtlarna på båda sidor halsen är också de svällda till dubbel storlek.
Sammanfattningsvis så ser jag inte riktigt klok ut!

Hade en onk.doktor att känna på lymfkörtlarna på halsen idag (nojjig som fan, haha). Fick då raskt det lugnande beskedet att gör det ont när man klämmer på dem så är det en infektion det handlar om. Och ja, ont gör det.  =)

Ska nu ta en Ipren och gå och lägga mig...     *hot hot*

Kommentarer
Postat av: L

Krya på dig vännen!

2008-07-03 @ 06:06:51
Postat av: Hanna

Baby baby! Hoppas vi ses snart så ska du få some TLC... :D

2008-07-03 @ 23:29:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback