Måndag igen

...efter en underbar helg. Lördag på Norra, Lotta och Andreas gifte sig,  inte dumt och vädret var fantastisk. Jag och K prommenerade hem halv två på natten, stan är verkligen vacken ovanifrån.
Det var också sista helgen i den här lägenheten någonsin. Känns lite vemodigt men samtidigt väldigt spännande att få prova något nytt.
I dag ska jag packa det sista, det är en del kvar med det borde gå ganska fort.....bara man börjar =)

På lördag gifter C sig och då kommer Malin och Amanda upp. Söndag är det Winnerbäck och på måndag bär det av söderut.

Vi kommer att försvinna ett tag då vi inte kommer att ha ngt internet förrän om en månad eller två. Jag har ju varit med om det förut så jag vet att jag klarar mig  ;-).   Jobbigt bara när räkningarna ska betalas.
C

Sen försvinner, som sagt,  jag och K på en efterlängtad semesterresa till Orust. Längtar...  Salta bad, sol, åka båt, fiskmåsar, promenader med hundarna och nyfångad fisk.  Lovely!

--> Älo  skicka upp dem när du får möjlighet, ingen brådska. Och du! Jag gillar personliga leveranser bäst... av din person alltså, hehe     ;-)    Jag har fantomen här hos mig också.

Sköt om er darlings, så hörs vi senare



puss och kram


Kommentarer
Postat av: Älo

Hehe, självklart måste vi utbyta filmer in person! Ni ska väl ha inflyttningsfest?! ;)

Postat av: Hanna

Ei baby, jag vet att du är online igen så pls berätta lite om vad som händer!

2008-08-14 @ 23:32:51
URL: http://wildandwicked.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback