Prommis med L

Eftermiddagen idag spenderades med L. Vi skulle försöka tvätta deras bil men då Hasse hade en lista med specifika krav så kom vi fram till att han fick göra det själv.

Sen mat och en långpromenad i Haga. fantastiskt vackert det är däruppe. Det är liksom en stadsdel som är ganska dold. Fantastiska hus och lummiga trädgårdar. Ljuvligt.
Tog också en sväng förbi lägenheten dit vi snart flyttar. Satt en stund i bersån på innergården. Kände mig lugn för första gången på länge. Där fick jag än en gång bevisat för mig att jag inte kan leva utan natur nära inpå. Behöver träd, buskar och blommor.

20 dagar kvar nu   =)

Kommentarer
Postat av: L

Hej bejbi!! Tack för idag. Det var verkligen jättetrevligt. Måste vi göra om. Snart! P&K

2008-07-09 @ 23:02:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback