Snart, snart...

Exakt två veckor kvar till flytt.
Nio dagar kvar till semestern

Har annast hunnit med en möhippa, trevligt med spa och god mat.

Har jobbat hela helgen och bestämt mig för att både jobba jul och nyår iår.
Anledningen till det är att jag vill göra ngt annorlunda den här gången. Jag har insett att det här med storhelger aldrig kommer att bli som förr, så nu ska jag jobba i stället. Fundera ut nya traditioner och tjäna lite extra pengar.


I morgon ska jag putsa alla fönstren så att det är gjort innan flytten...tråkigt men nödvändigt.


Är det någon som vill ha en sängstomme i furu som passar bäddmått 160cmx200cm eller ett matbord i furu med fyra stolar till?

Inte?

Trodde inte det heller   =)


Jag skickar skiten på tippen istället. Eller kanske myrorna...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback