The secret

Det hjälper. Positiva tankar och positiv engergi hjälper på vägen
Tack tusen miljoner till alla som bidragit  =)

Vi fick den!!!  Hurra!

Har inte riktigt vågat skriva om den här för det har känts som en omöjlighet att få den.
Det är i alla fall en fyra med öppen spis och balkong, högst upp på fjärde våningen med utsikt över vatten och stad.

Är rädd, är glad, är fattig.

Bilder kommer upp så småningom. Ni är alla givetvis inbjudna på fest senare.


Känner mig lite flummig annars idag, försov mig i morse så jag har inte riktigt kommit i fas och sen det här, hehe.


Kommentarer
Postat av: Sofie

Grattis, vad roligt gumman!! massa kramar!!

2008-06-03 @ 19:16:41
Postat av: Anonym

Aaaaaa!!! Roligt roligt! Jättegrattis i massor!

2008-06-04 @ 22:14:32
Postat av: ElinB

Men grattis gumman! Hoppas att ni verkligen kommer att trivas, men utifrån beskrivningen kan jag verkligen inte tänka mig annat!

Stora kramar på er!

2008-06-05 @ 09:27:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback