Jag har hittat en!

Tack vare kära Älo så jag jag äntligen hittat en klänning.
Härligt! Ibland krävs det ett extra par ögon i letandet.

Jag är nöjd.

Igår hade vi en riktig heldag. Lunch på Waynes, fika på Charm och middag från Blå Kiosken.
Blev sittandes i lite över tre timmar inne på Charm och bara pratade. Vet inte vars tiden tog vägen.
Många gäster glodde nog lite surt på oss där vi satt och sippade länge på våra tekoppar.  =)

Följde E hem till Nacksta och åt middag och kollade på tv.
Bland annat med bländande produktion av Sound Of Music med E som leading lady.
Roligt!


Tillbaka till jobbet i em. Hoppas att lugnet på avdelningen håller i sig.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Vart? Är i desperat behov av ett stycke snygg klänning att bära på bröllop!!!

2008-05-03 @ 12:38:16
Postat av: Älo

Hehe, bländande tvivlar jag på, söt och stundvis falskjungande kanske! Nä, jag är faktiskt rätt stolt på riktigt! Tihi.

Det var en helmysig dag! Och nu har jag sett båda filmerna och börjat läsa boken som är så jävla rolig! Kram

Postat av: Älo

Och förresten, jag bor faktiskt i Midälva! Milsvid skillnad!

2008-05-12 @ 21:00:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback