Köpa/Hyra

Ja, vi går i lägenhetsköpartankar (vilket ord).
Vi vet inte vad vi vill ha eller vart men det återstår att se
Läser på så gott vi kan och jag drömmer om kaklade badrum och fondväggar. =)

Ska på visning nu på onsdag bara för att få en känsla av läget. 


Servat bilen idag så nu går den ett tag till. Tycker att allt som rör bilar är lite obehagligt, fattar just ingenting.
Känner mig mest dum om någon frågar mig något om min egen bil och jag inte kan svara.
När jag ringde och bokade in servicen så frågade han hur långt bilen gått, jag kunde inte svara på det...hehe.

Träffat A och ätit lunch. Ser fram emot brakmiddag på fredag kväll. =)

På onsdag fyller syrran år, måste komma på nåt bra och ge henne.

I morgon --->  tillbaka till onken! Vi är inte berörda av den pågående strejken.
Vi får inte ge oss!!!!

Kommentarer
Postat av: Linda

Vart funderar ni på att köpa lägenhet? Här i sunkan?

2008-05-06 @ 01:53:18
Postat av: Amanda

jag lovar de kommer att bli en brak middag på fredag :)
Och mamma fyller faktiskt år på måndag :)

2008-05-07 @ 19:58:30
Postat av: Annsopannso

Haha, menade faktiskt måndag!
puss

2008-05-07 @ 21:05:46
Postat av: Ankan

Hello bejbi!

Gu va du å karln var söta på jobbet igår :) Ni passar så bra ihop =) Ser fram emot middagsbjudning jag oxå! Hoppas du får en skön helg hos din mor.

Massa krams

2008-05-09 @ 19:50:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback