16/9

.....och tio dagar kvar till lön. Turligt nog så får vi lönen den 26e den här månaden,bra!

Trivs verkligen med mottagningsjobbet. Trodde det skulle vara väldigt tungt att jobba måndag till fredag men jag tycker hittills att det har fungerat riktigt bra. Jag får en bra dyngsrytm och känner mig hyfsat utvilad när klockan ringer på morgonen. Trots att jag är trött när jag kommer hem så har jag ändå mer energi.

Skrutit lite om mitt perfekta immunförsvar en tid här. När alla runt omkring mig (K också) har varit förkylda och sjuka så har jag lyckats att hålla mig frisk. Tyvärr höll det inte så länge. Natten på lördag så vaknade jag och kände mig konstig, det visade sig att jag hade 38.5 i feber och ont i halsen. Är fortfarande lite hängig men har varit på jobbet ändå.

I morgon ska jag ut och rida med jobbet, det var längesen nu. Kommer säkert att ha hyfsat ont i rumpan på torsdag.

Kommentarer
Postat av: A

När lönen kommit kommer jag strax där efter :)

Och då är de suchi som gäller !!

2008-09-17 @ 15:55:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback