Jag har tråkigt!

Hej där

Se och häpna. Här nedan följer ett numera sällsynt blogginlägg från yours truly.

Som rubriken redan har avslöjat så har jag tråkigt. K är på jobbet (trots nyss hemkommen från Norge) och jag har ledig dag (började jobba efter semestern i måndags). Skickat ut lite trevare om sällskap runt omkring men alla är upptagna med annat. Så...tycker liiiite synd om mig själv också, haha. Det värsta är väl att min förmåga att roa mig själv totalt verkar ha försvunnit. Något brukar jag väl ha kunnat hitta på? Men, ack nej, inte idag...
Det enda jag jag åstakommit idag är att ha satt igång en diskmaskin och en tvättmaskin. Måste ju göras det också.
Skulle kunna läsa lite. Har nu haft den första boken i Twilight-serien liggandes vid sängen ett tag nu, borde börja kika lite i den.  Kanske se en film? Promenad?
Har många alternativ men tydligen så är sidoeffekten med tråkighet total apati....

Har i alla fall haft en bra semester. Rest lite, solat, läst, badat, åkt till Helsingfors med mamma och sånt.
Träffat superpuman! Många år sedan sist, det roliga var att det inte kändes som det.

Far till Stockholm i helgen, vi ska se Coldplay på lördag. Det ska bli roligt! Få passa på att umgås tillsammans jag och K. Vi har ju knappt hunnit med det den sista tiden.

En liten uppryckning ska jag kosta på mig i alla fall....


Kramar

Kommentarer
Postat av: Puman

Å vad roligt med ett inlägg igen! :-) Det var så himla trevligt att träffas häromsistens, jag gick ifrån vårt möte med ett stort leende i hela ansiktet. Hoppas att våra vägar korsas snart igen, men det gör de säkert! Ha nu en riktigt bra konsertresa, och hör gärna av er om tid finns!

KRAM

Postat av: Sofie

Vad härligt att höra hur är det med dig och att du haft en bra semester =) Har läst boken du rekommenderade, den var riktigt bra! Hälsa Kalle och ha det toppen i Stockholm!! Massa kramar!!

2009-08-22 @ 00:12:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback