12/5

Grattis på tvåårsdagen till mig och C.
Idag är det precis två år sedan vi stod där på vår första dag på jobbet med spagettiben, darrande händer och armsvett (i allafall jag, C lyckas alltid se så lugn och förtroendeingivande ut).

Har börjat jobba lite försiktigt igen, 25%. Det är en ganska lagom upptakt, du jobbar kanske två halva pass med någon dags mellanrum för att sen gå hem och vara hemma i en vecka, ca. Då hinner jag fundera på hur jag tänker när jag jobbar, hur jag fungerar i gruppen osv.

Skulle ha farit söderöver igår men så kom jag och K på att vi faktiskt firade vår treårsdag igår, så då gick vi ut och åt istället.
Många jubileum nu  =)




Nej, jag tänker inte ha dåligt samvete för att saker och ting utvecklades åt fel håll. Ansvaret kan aldrig bli helt och hållet mitt, även om kanske största delen var det.  Släpp det dåliga och omfamna det du har.

No hard feelings, only hard facts.

Kommentarer
Postat av: Anonym

grattis på tvåårsdagen till dom bästa handledarna man kan önska sig! och är du snäll mot kakformen? annars kanske han får flytta med tillbaka till sthlm någongång under sommaren =). kram till tusen!

2009-06-12 @ 13:42:26
Postat av: Puman

Good for you! Och grattis till jubiléerna! Det kommer att komma en dag när du kan se tillbaka på den här tiden och se att du tagit ansvar för dig. Det ger enormt mycket energi, paradoxalt nog. När man inser att man skingrat sina bekymmersmoln så skiner solen ännu starkare än man trodde att den kunde. Jag håller på dig. Alltid!

KRAM

Postat av: Älo

Go Sister, Hey Sister... osv (jag kan inte texten till Lady Marmalade men nåt sånt)

2009-06-24 @ 22:29:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback