Jag får rysningar!!





Oh my god oh my godohmygodohmygod!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Älo, se till att packa dig hit när filmen har premiär. Punkt!


Nu måste jag fortsätta läsa boken, första boken i serien (första boken och filmen heter Twiligt) som jag aldrig börjat med. Legat vid sängen ett tag nu.
Började igår med den och det skulle jag aldrig gjort.
Förstår hur knarkare måste känna sig när det enda de kan tänka på är hur de ska få tag på nästa fix.
Läser nu boken och tänker samtidigt på hur jag ska få tag i nästa del.

Haha, har redan ringt Kalle och bett honom möta upp mig på stan efter han slutat skolan så jag kan köpa boken.
Läser den på engelska, tänk om den inte finns inne på engelska?? Ska jag då köpa nästa del på svenska??
I-landsproblem  ;)

Älskar sådana böcker som helt får en att glömma bort verkligheten

Peace

Kommentarer
Postat av: Ankan

Haha! I know!!! Häääreguud så bra de är. Läste ut nummer tre för en halvtimma sedan och bara hatar mig själv för att jag glömde att köpa nummer fyra på väg hem från jobbet idag. Men jag läser på svenska i och för sig :)



Kram

Postat av: annsopannso

Jag tänkte i och för sig läse dem både på svenska och engelska ;) Herregud vad de är bra!

2009-09-02 @ 21:07:06
Postat av: Älo

Kan inte tänka mig hur de skulle vara på svenska, och jag vill nog inte veta heller. Skulle bli helt fel för mig. Blev helt ställd när jag helt plötsligt hade svensk text på dvd'n...

2009-09-06 @ 20:50:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback