En sån där lista

Snott från Superpuman


Det här ska då alltså vara soundtracket till mitt liv.


Gör så här:
1. Öppna iTunes/winamp/media player/ipod/et c.
2. Välj Shuffle
3. Tryck på start
4. För varje fråga nedan, skriv sången som spelas
5. När du går till en ny fråga, tryck för nästa sång
6. Ljug inte och försök inte låtsas att du är coolare än vad du är!

Här är mina svar:
Öppningsmusik: 1000 Words - Those Dancing Days

Första dagen i skolan:
 Sit Down. Stand Up - Radiohead

Jag blir kär:
Even Flow - Pearl Jam

Vi gör slut:
 Stuck in a Hard Place - Blue Foundation

Studentbalen:
All These Things That I Have Done - The Killers

Mental krasch:
Resistance - Muse

Flashback:
Stare - Marjorie Fair

Jag och kärleken blir ihop igen:
Empty Room - Marjorie Fair (Passande text).

Bröllopsscen:
Bound by Love - Gran Bel Fisher

Slutstrid: Kiss With a Fist - Florence + The Machine

Dödsscen:
Keep Breathing - Ingrid Michaelson

Begravningssång: No Sound But The Wind - Editors

Finalsång:
The Story of the Impossible - Peter Von Poehl

Eftertexten rullar:
Sea Lion - Feist

Ja, en del var ju riktigt passande. När någon vill göra film om mig så är ju soundtracket klart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback